Proteinové lívance z kaše Oatmash

0

Kdo si občas v dietě nezasteskne po lívancích s marmeládou a šlehačkou, že? My je sice nebudeme „kazit“ takovou nezdravou ozdobou, ale ukážeme Vám, že samotné lívance nemusí být vždy hříšným jídlem. Alespoň co se té kalorické stránky týče. Hříšně dobré jsou totiž i tak! Stačí jen vědět, jaké ingredience použít.

Budeme potřebovat:2

DSC_0879

Produkt Gramáž
Iso Prime CFM protein vanilla cream 35 g / 1 odměrka
Ovesné vločky 50 g
Vejce 1 kus
Prášek do pečiva 1 čajová lžička
Amix Oatmash natural 50 g
Voda cca 3/4 hrníčku

 

Možné je také přidat 1/2 či celý banán (rozmačkaný) jako v mém případě – není to však nutné a je třeba počítat s navýšením hodnot.

Postup:

Ten je v tomto případě velice jednoduchý. Vše smícháme a přidáváme vodu tak, aby vzniklo těsto v konzistenci, která je vhodná ke smažení lívanečků (či palačinek). Smažíme na pánvi, kterou můžeme zlehka promastit olejem, nebo na nepřilnavém povrchu bez tuku. Pak už jen dozdobíme dle libosti – v našem případě tuto úlohu splnil řecký jogurt, kešu máslo a čerstvé ovoce. Dobrou chuť!

DSC_0899DSC_0888

DSC_0914DSC_0906

DSC_0941DSC_0932

Výživové hodnoty na 1 lívanec:

Bílkoviny Sacharidy Z toho cukry Tuky Z toho nasycené mastné kyseliny Kcal Vlákniny
1 lívanec 4,049 5,013 0,172 1,007 0,261 47,079 0,791

 

Share.

Informace o autorovi

Korektura textu, rozhovory nejen s Amix Teamem, články o sportovní výživě.

Komentáře

Žádáme návštěvníky serveru amixnews.cz, aby v diskuzích či komentářích dodržovali zásady slušného chování a vyhnuli se vulgárním projevům. Redakce amixnews.cz, jakožto vlastník serveru, si vyhrazuje právo tyto příspěvky upravit či zcela vymazat.