S Kamilou Pavlíčkovou o plánech minulých i budoucích

0

Ahoj Kamčo, pro tebe letošní podzimní sezona byla tak trochu „zkušební“, k otestování formy. Jak už jsi naznačila na svém facebookovém profilu, nejsi z výsledků úplně nadšená. Pověz nám k tomu trochu víc, kde všude jsi byla a jak to dopadlo?

Ahoj 🙂 Ano, byla zkušební, navíc jsem se rozhodla až na poslední chvíli, takže forma nebyla úplně dotažená. Byla jsem na třech kondičních závodech v Brně, v Kutné Hoře a v Březnici. Konkurence byla nad očekávání dost veliká,ale nebudu říkat, že mě to nemrzí a že jsem s výsledkem spokojená. Nejsem, ale aspoň mám další motivaci makat dál.

Zdroj fotografie: Facebookový profil Kamily Pavlíčkové

Zdroj fotografie: Facebookový profil Kamily Pavlíčkové

 Čím myslíš, že to bylo? Kde spatřuješ své největší nedostatky?

Vsázela jsem spíš na plnější tvary, ale rozhodčí tentokrát preferovali spíše “vysušenější” holky. V tomhle sportu je nevýhoda, že nemáme zpětnou vazbu a ani pořádně nevíme, jak se na závody připravit, co zrovna budou rozhodčí hodnotit. Ačkoliv se to nezdá, je to i o maličkostech – make-up, vlasy, plavky, prezentace. A záleží na porotcích, co se jim bude líbit nebo ne.

Kdy se tedy chystáš na pódia znovu?

Určitě chci příští rok, ale už něco vyššího. Jestli jaro nebo podzim, to teď nedokážu říct. Láká mě podzimní Olympie. Ale uvidíme podle formy 🙂

V jaké fázi jsi teď, dáváš si ještě odpočinek, nebo jsi rovnou najela na přípravu na novou sezonu?

Momentálně si dávám trošku detox. Přeci jen dieta a předsoutěžní superkompenzace jsou pro tělo dost náročné, takže teď jsem si naordinovala hodně vitaminů, ovoce, zeleniny, dodržování pitného režimu, méně bílkovin a jsem bez jakýchkoliv suplementů nebo doplňků stravy.

Od půlky prosince chci začít objemovou přípravu na sezonu 2016 🙂

V posledním rozhovoru jsi nám říkala, jak vypadá tvůj jídelníček těsně před závody. Zkus nám říct, co zhruba tě na talíři čeká v objemovce?

Hodně rýže, brambor, těstovin, vloček… K tomu vyvážený poměr bílkovin (maso,vejce, tvaroh) a tuků (ve formě oříšků nebo oleje). Nesmí chybět zelenina a neodpustím si ani ovoce 🙂 No a samozřejmě alespoň jednou za 14 dní cheat day, jinak by to nebylo ono 😀

Co se týče tréninku, zmiňovala jsi, že se teď připravuješ sama. Hodláš to změnit a navázat třeba spolupráci s někým dalším, nebo ti příprava o samotě vyhovuje?

Snažím se hodně poslouchat svoje tělo, takže zatím mi to takto vyhovuje a pojedu sama. Uvidím pak před soutěží, jestli někoho oslovím, každopádně dost o tom přemýšlím. Přeci jen objektivní názor a zkušenosti trenéra jsou potřeba,pokud se tomu chci věnovat na vyšší úrovni.

Jak tvoje tréninky teď vypadají, na co se zaměřuješ nejvíce?

Teď jsem si dávala pár dní pauzu, jela jsem pouze kardio a cviky s vlastní vahou.  Ale už znovu najíždím na vyšší zátěž, přeci jen mi ty činky chybí 🙂 Potřebuju hlavně dohnat vršek těla – ramena a záda jsou má největší slabina, takže na to se chci v objemu zaměřit.

Mluvily jsme také o novinkách od Amixu a o tom, že jsi díky předzávodní dietě většinu ještě nemohla ochutnat. Věřím, že teď už jsi to napravila a tak se tedy ptám, která z novinek je pro tebe ta „TOP“?

No abych pravdu řekla, tak jsem ochutnala RiceMash – příchuť Banoffee a nějak jsem se pořádně nedostala na nic jiného, protože je to fakt lahoda 😀

Jak jste také mohli vidět na mojí fanpage, tak jsem dělala puding z Chia semínek a to je taky bomba. O arašídovém máslu PeAmix ani nemluvím…

Ty jsi nedávno zveřejnila fotku se zásilkou z Amixu, kde jsi měla jak Hydro Pure protein, tak i Whey pure fusion protein. Který z nich máš radši a podle čeho volíš, který kdy použiješ?

Whey Pure Fusion protein beru jako takovou jistotu. Vím, že mi prostě bude chutnat.  Nejradši mám dvě příchutě a to jahoda a banán a jsou součástí každé mé objednávky :). Třeba ke snídani do vloček, to nemůžu skoro ani dospat  😀

Hydro Pure protein, to je pro mě novinka. Objednala jsem si příchuť Peanut butter cookies, což je úplně nebezpečná kombinace, takže za mě super! Lépe se vstřebává, takže ho budu dávat hlavně po tréninku 🙂

851x315-peanutbutter kopie

Těch doplňků tam ale bylo více, zkus nám popsat, jak vypadá jejich rozložení v průběhu tvého dne? 

Jak už jsem říkala, od doplňků si teď dávám na chvilku pauzu. Ale od půlky prosince chci zase naplno začít. V tréninkovém dnu to pak vypadá přibližně takto:

Během dne samozřejmě dávám ještě komplexy multivitamínů, Omega 3 a trávicí enzymy. Snad jsem na nic nezapomněla 🙂

Kolikrát se koukám na ten můj plný dávkovač na suplementy a říkám si, že jsem jako hypochondr 😀 Ale tak to asi zná každý, kdo cvičí, výživa je důležitá. To jen babička si myslí, že beru drogy, když vidí, že mám víc prášků jak ona 😀

Tak to jsi mě opravdu pobavila 🙂 Kamčo, děkuji za rozhovor a přejeme ti, ať se ti vydaří příprava. Budeme se těšit na tvůj progress v dalších sezonách a doufáme, že ti Amix produkty budou skvělým pomocníkem na tvé cestě.

Já moc děkuji, hlavně za Vaši podporu, která mi moc usnadňuje cestu za mými sny a cíli.

Share.

Informace o autorovi

Korektura textu, rozhovory nejen s Amix Teamem, články o sportovní výživě.

Komentáře

Žádáme návštěvníky serveru amixnews.cz, aby v diskuzích či komentářích dodržovali zásady slušného chování a vyhnuli se vulgárním projevům. Redakce amixnews.cz, jakožto vlastník serveru, si vyhrazuje právo tyto příspěvky upravit či zcela vymazat.